reklam alanı

AhmetZekiTasgar Metin2 Panel 2014 (Hatasız-Admin Panel)

LÜTFEN YORUM ATINIZ.!!! ( EMEĞE SAYGI) !


Merhaba arkadaşlar sizlere 4 Gündür Türkçeleştirdiğim Paneli Paylaşmak İstiyorum.
Panel Alman Paneliydi. Yaklaşık 4 Günlük Türkçeleştirme Sonucu Bu Hale Geldi. Hataları Düzeltildi. Panel Alman Panelidir. Sadece Türkçeleştirme ve Düzenleme Bana aittir! Güle Güle Kullanın! (Almanları seviyoruz xD)

Düzenlenecek Yerler;

inc/config.inc.php
config.php

düzenlenecektir.

SİTE ADMİN PANEL YETKİSİ VERMEK
-------------------------------------------------------------------

Öncelikle Navicat'a Login olunuz şu adımları izleyiniz.
1) Navicat Login olun
2) Sol taraftan Account Tıklayın
3) Sağ tarafta bir daha account çıkacak ona tıklayın
4) Daha sonra sizin gm çarınızın İD'sini aratınız. Bulduktan Sonra yana dogru tabloyu kaydırın
web_admin bölümünü bulun. 0 Yazar Orasını 9 Yapın yetki verin kendinize.
5) Daha sonra; www.siteadı.com/index.php?s=admin
yaparak site admin paneline girebilirsiniz.!

KAYIT OLMA BÖLÜMÜ


OYUNCU SIRALAMALARI

OYUN INDIRME BOLUMU

OYUN ICI BILGILERINIZ

KARAKTERLERİM

BUG'DAN KURTARMA


EP SATIN AL

SİFRE DEGİSTİRME İŞLEMLERİ


YÖNETİCİLER İÇİN ADMİN PANELİ


ADMİN PANELE ERİŞEBİLEN YETKİLİ LİSTESİ

ADMİN PANELİ YETKİLİSİNİN YETKİ DÜZEYİNİ AYARLAMA

İP - YÖNETİCİ - OYUN GM EKLEMEK


OYUNDAKİ BÜTÜN KULLANICILARI LİSTELEMEK

BANLANAN KULLANICI LİSTELERİ



KULLANICILARIN İP LİSTESİ

OYUNDAKİ BÜTÜN KARAKTERLER


HESAPLARDA BULUNAN İTEMLERİ ARA


İTEM YARATMA # İTEM GÖNDERME # EDİT YAPMA


KARAKTERLERE EP GÖNDER


OYUN İSTATİSTİKLERİ

MARKET KATEGORİ EKLEMEK


HESAP DÜZENLEME SİSTEMİ

DETAYLI BİLGİLER

ENVANTERDEKİ İTEMLER

İNDİRME LİNKLERİ
-------------------------

https://www.mediafire.com/?h5zk6rcpp457z2d







Benzer Konular

5 yorum:

  1. Yapacağın paneli sikiyim ben osbir çekmeye gidiyom bb

    YanıtlaSil
  2. güzel panel ellerine sağlık bir şey daha eklicem bu kayıt olda ve girişte problemler var kontrol edermisin ana sayfada kullanıcı adı şifre giriyorum bir bakıyorum karşımda yine login girişi var. bu olayı düzeltirmisin kardeş ?

    YanıtlaSil
  3. sitedeki herşey iç içe girmiş

    YanıtlaSil
  4. admin paneline giris yapılmıyor cok ugrastım ama malesef ... yazdıklarını de yaptım..

    YanıtlaSil