reklam alanı

MT2Dosyalar Paneli 2014 (Özel Tasarım)

YORUM ATINIZ KONU ALTINA
------------------------------------------------
*******************************



Merhaba arkadaşlar;

Yaklaşık 3gündür üzerinde çalıştığım Rusça bir panel vardı ! Bunu sizinle paylaşmak istiyorum. Beğeneceğinizi umuyorum. Alıntı konularda sitemizi belirtiniz !

Düzenlenecek yerler;

/inc/config.inc.php
/inc/config.php
/inc/dbsettings.php
/inc/register.php

Dosya içerisinde Logo PSD bulunmaktadır !







İNDİRME LINKI
------------------------
İNDİRMEK İÇİN TIKLA

http://gamurs.ahmet.web.tr/Konu-Metin2Dosyalar-Paneli-2014-%C3%96zel-Tasar%C4%B1m.html

PANELDEKİ VİRÜSLER SİLİNDİ !


RAR ŞİFRESİ
------------------
mt2dosyalar.blogspot.com

Benzer Konular

11 yorum:

  1. Emeğine sağlık teşekkürler, adamlığını konuşturmuşsun yine kardeşim benim :)

    YanıtlaSil
  2. birader panelin virüslü

    YanıtlaSil
  3. ben yukluyorum ama logo olsun resımler felan gosukmuyr sıtede ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Logo psd'si dosya içerisinde var zaten. Yapmanız gerekenler psd'yi düzenleyip , resmi .jpg ile kaydedip ,adını wrappers.jpg yapın ! templates\Thanatos\images klasörüne resmi atın !

      Sil
  4. Virüsler silindi ! indirebilirsiniz

    YanıtlaSil
  5. her yere kandi adını ve blog adını eklemişsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim 3 gunum qitsın , sen burda bana ismin lafını yapıyosun. Bırakta kalsın ugraş biraz

      Sil