reklam alanı

KingSora Metin2 Panel 2014



KAYITLARDA VE KULLANICI GİRİŞİNDE SORUN ONLARLAR TEKRARDAN İNDİRSİNLER.. HATALAR DÜZELTİLDİ. PANELDE HATA VAR İSE, LÜTFEN SOYLEYINIZ

Merhaba arkadaşlar;



Bugün Turkmmo'da gezerken bazı uyanık arkadaşların Elitepvp'de ücretsiz paylaşılmış yabancı kaynaklı kodları türkçeleştirerek, para kazanma hırsı içerisinde olanları gördüm. Bu temayı ücretli olarak satıyorlarmış  Birde tema yapımcısı benim, izinsiz paylaşılır ise mahkemeye v.s verirmiş  Tema yapımcısı King Sora'dır///... Ücret ödemeyin, ücretsiz alın  Emek hırsızlarına kanmayın


elimden geldiğince çevirileri , hataları, grafikleri v.s düzenledim. GÜLE GÜLE KULLANIN 


Neyse lafı uzatmadan paylaşıma başlayayım. 


İNDİRME LİNK: İNDİREK İÇİN TIKLAYINIZ
Virüs Taraması: VİRÜS TARAMASI İÇİN TIKLAYINIZ
virüs taraması -2.ci dosyanın : https://www.virustotal.com/tr/file/d...is/1394490086/


DEMO SİTE: DEMO SİTE İÇİN TIKLAYINIZ
Not: Demo site biraz geç girebilir. Çünki host ile alakalı bir durum. Jilet ceo'muzun hostu biraz yavaşta 






























FOOTER Yok ben kodladım diyenlere gelsin:
KingSora videosunda zaten belirtiliyor footer yapımı  



Benzer Konular

1 yorum: